×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 20 May , 2024
تعامل و همکاری پلیس و سپاه، خدمت‌رسانی به مردم را بهتر و آسان‌تر خواهدکرد

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «دقیانوس»؛ و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی شهرستان جیرفت، رضا فیروز‌ بخت در نشست تعاملی با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و سپاه شهرستان جیرفت که در ستاد انتظامی جیرفت برگزار‌شد، اظهارداشت: خدمت به مردم و حفظ رضایت‌مندی مردم در جامعه از اهداف مشترک نیروهای مسلح است و بی‌تردید حضور بسیجیان در کنار ماموران انتظامی، افزایش روزافزون امنیت را در‌‌ پی‌خواهد داشت.

 

وی افزود: پلیس خود را جدای از هیچ سازمان و نهادی نمی‌داند و مانند همیشه با تعامل و همکاری برای تامین امنیت مردم تلاش خواهد کرد تا رضایت پروردگار را کسب نماید.

 

وی نمونه بارز تعامل با سپاه را راه‌اندازی گشت‌های رضویون برشمرد و بیان داشت: بسیاری از کشفیات و دستگیری‌های مجرمین و متهمان تحت تعقیب را نیروی انتظامی مدیون همکاری بسیجیان و مردم این شهرستان می‌داند و بدون‌شک، اثرگذاری پلیس با مساعدت‌های مردم دو‌چندان خواهد شد .

 

سرپرست انتظامی شهرستان جیرفت در ادامه بر لزوم بیش از پیش راه اندازی بیشتر گشت‌های رضویون در شهرستان تاکید کرد و یاد‌آور شد: حضور گشت‌های رضویون در کنار ماموران انتظامی، افزایش روزافزون امنیت و آرامش و کاهش سرقت‌ها و آسیب‌های اجتماعی و در نهایت رضایت مردم را به دنبال خواهد داشت.

 

در پایان این نشست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و سپاه شهرستان جیرفت ضمن تبریک انتصاب سرپرست انتظامی جیرفت تعامل مجموعه ناجا با سپاه در شهرستان را مطلوب ارزیابی کرد و ابراز داشت: اتحاد و هم اندیشی بین این دو نهاد یک اتفاق مهم و خوبی را در‌ پی‌‌دارد که منجر به پیشرفت برقراری امنیت مردم و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی خواهد شد .

 

 

انتهای خبر / فلاح

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.