×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024
خبرنگاران مجاهدین عرصه جبهه امروزی و جهاد تبیین هستند

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری دقیانوس: محسن نسب امیری صبح امروز در همایش تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان مجاهدین جبهه امروزی و جهاد تبیین هستند.

سرهنگ پاسدار محسن نسب امیری افزود: شورآفرینی در عرصه انتخابات و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی یکی از وظایف اصلی و خطیر اصحاب قبم و رسانه است.

 

وی بیان کرد: همه آحاد مردم جامعه از جبهه انقلاب باید سهم داشته باشند و بایستی وظیفه خود را به نحو احسنت انجام دهند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت اظهار کرد: خبرنگاران به عنوان بسیجیان پا در رکاب که از بدنه سپاه نیز هستند همیشه در کنار مردم و ما قرار دارند و هر جا که نیاز باشد به عنوان مطالبه‌گر به حق ورود پیدا می‌کنند.

 

سرهنگ پاسدار نسب امیری تصریح کرد: نهاد مقدس سپاه هر جا که نیاز باشد ورود می‌کند و برای مردم و در جهت رفاه حال عموم جامعه قدم بر می‌دارد و با استفاده از ظرفیت بسیج و مردم کار را بهتر و بیشتر پیش می‌برد.

 

وی اذعان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه همیشه برای تقویت بُنیه نظام و حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ورود پیدا می‌کنند و به مردم خدمت‌رسانی شایانی دارند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت اظهار کرد: مردم با اعتقاد به فرهنگ ناب شهادت و شهید شدن که برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس است در کنار سپاه قرار دارند که با کمک‌های جهادی همیشه خدمات مهمی صورت می‌گیرد.

 

سرهنگ پاسدار نسب امیری ابراز کرد: هر جا که نیاز به خدمت به مردم باشد سپاه ورود پیدا می‌کند و مانند پروژه‌های آبرسانی، آب شرب و محرومیت‌زدایی که تاکنون ۱۴۰ روستا در این زمینه خدمات ارزنده‌ای را ارائه کرده است.

 

انتهای خبر/ امیری

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.